=)

Idag när jag loggade in på Apberget så hade jag fått mail! Jag blev förvånad eftersom enda gångerna man får mail är då nån är kåt, när man snackar hemlisar eller så är det "utomsvanskar" som skriver, men då jag öppnade mailet så var det från min gamla kompis Jenny:

"nu är det såhär att eftersom jag ska till fjällen på din födelse dag så är jag 2 dagar tidig med att säga grattis,
men här har du en dikt :)

linalinalina, du är alltid så vacker att jag snart börjar grina,
tänk att jag fått lära känna en sån fin person som dej,
asså shit att göra dikter är verkligen inte min grej,
men lina, jag gillar dej du är en läcker sak,
jag gillar dina bröst men mest din bak.
grattis lina på din födelsedag i mitt hjärta kommer du alltids finnas kvar :)"

Fan så fint!=) (Hoppas inte Jenny hatar mej nu för att jag lagt in den här?) Tack sötnos=)

Kommentarer
Av: Lisa

Haha, vilken vacker stråf!

2008-03-22 @ 16:09:49
URL: http://lajjsaaa.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0