Fundersam!

Jag undrar och Undrar, minns ni mitt inlägg om Skrulf aka. Sexmeister? Att han hade gjort sej en liten sexblogg. Det var tydligen inte alls han, det är någon som lägger in censurerade bilder på honom och skriver kommentarer till brudar som typ "söt bild" osv.
Jag antar att det är någon i våran umgängeskrets som ligger bakom allt, men vem har jag ingen aning om?
Jag vet att det inte är jag, Lisa eller Emma eftersom det har skrivits delvis då vi har lektion, jag sitter brevid dom och ingen av dom skriver.
Jag blir förvirrad! Kan ingen säja till mej vem det är?
Kåggan säjer att det inte är han (hmm?) eller så kan det vara Patrick?
Vem det än är så måste ni säja till mej, för jag dör av nyfikenhet! På riktigt!

Fick just veta att det inte verkar bli nåt rep ikväll, bajs!=/

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0