Jag vet att det finns sjuka människor! För jag har dom nära!

När jag tittar på vissa bilder så kommer jag på mej själv, jag umgås med allför konstiga människor. Och fyfan vad jag älskar det! Jag trivs! Jag trivs så bra. Jag tänkte lägga ut en bild för att visa hur sjuka folk faktist kan bli när kvällen lider mot sitt slut, men jag komfram till att för allas säkerhet s¨å får bilderna vila i partymappen så länge, för ni vill inte se halvnakna, fulla pojkar med pungs=) i partymappen så finns det förövrigt väldigt många andra skumma bilder som också egentligen förtjänar en plats i bloggen. Men icket, för säkerhets skull.

Hursomhellst så hade jag trvligt igår! tack folk. TACK!

Kommentarer
Av: E

Lite för kewl

2008-03-01 @ 21:12:32

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0