Jörn!

Drog till jörn idag, fanns en massa skitsaker som behövde göras, tur att jak er snel då! Och tur att min kära bror har tagit körkortet så jag slipper åka bajsbuss.

Hursomhellst så har jag varit väldigt duktig idag! När jag kom hem så drack jag kaffe, det tycker jag var väldigt duktigt, men kaffe e gotteligottgott!
Det snöar som as i jörn! Våra grannars brotak hade rasat, så vi var tvungna att skotta av garagetaket och brotaket, plus en jävla halvmeters snö från gården. Döökthiphlikka_12!
Det var som en fin familjeaktivitet!
Sen kom vi på att vi skulle vara tvunga å baka, mamsi fyller ju år i helgen så. det var kul.

Nu är stockholmarna här, kewl, men jag orkar inte vara social längre så jag satte mej här ett tag, dom ska hänga här till deras tåg går, typ 23:37? (Fittjörschare, minns ni?!) =)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0