Kvällsoro

Lider alltid av oro på kvällen, det händer jämt så vafan, det är ändå oerhört lite nu, trots allt som har hänt under dagen. Mest är jag orolig över Emma, tänk om hon får för sej att stanna i London nu då hon åker imorron =(. Men jag hoppas ändå, nej förresten, jag vet att hon kommer å ha det underbart då hon är där hon kommer å steka! Å när hon kommer hem..... När hon kommer hem gott folk så äre välkomstparty, oj vad jag vill fixa å ha mej. Jag ska fixa! =D

En annan oro är Johan, jag är orolig! Speciellt kvällar som dessa.. Fan, horsvin! Jag känner mej så hjälplös då du är där! Och jag önskar att det fanns nåt jag kunde göra för att läka. Men jag kan inte! =/

Men allt är lugnt nu, allt! Jag är kär i livet, livet är kär i mej, Ni alla är kär i mej! Jag knarkar luft å liv.. Jag lever!
P.s jag är lite kär i Lisa å Emma också!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0