Lovet, sääx

Nu känner jag mej dum för att jag inte har skrivit vad jag har gjort, jag visste ju att jag skulle glömma. Fitta! Jag lär mej aldrig. Hursom hellst så ska jag försöka mitt bästa, så bajsa inte på mej om det går åt helvete!
Detta är då mitt lov:

Måndag: Knull ( = dagen helt borta) satt förmodligen i min lägenhet å såg nån världelös film.
Tisdag: Repade. Träffade Lisa. Åt på frasses. Lanade
Onsdag: Fick med Lisa till jörn. Träffade finfolke´!
Torsdag: Åkte hem igen. Kåggan kom å såg världelösa filmer med oss (jag tog äckelblodprov)
Fredag: Åkte hem till Lisa i hamn, träffade hennes söta familj, vi drog till ursviken där vi egentligen skulle kolla på film, men det blev typ fest eller vad man ska säja. Jag = nykter, fett kul iaf! Sovde i Ursvken (typ 1h?)
Lördag:  Åkte en cool buss tillbaka hem till Lisa. Sov lite på dagen. Gjorde oss iordning eftersom våran söt-Emma komme hem från London. Efterlängtat å jävligt kul!

Mkt Lisa på lovet må jag säja, tack för veckan, du är sötnos!

Fick faktist ihop mkt, endast en dag borta och det var måndagen, pra minne hära!(nja)
Nu ska jag väl bara tacka allihopa för att ni är söta!

Jag kunde ju ha lagt upp bilder, men då när jag inte har nån kamera så blir det ju svårt å ta några bilder som jag kan lägga upp! Så mina söta vänner får gärna skicka det som tagits=)

Kommentarer
Av: Lia Florenz

fin header

2008-03-09 @ 12:27:30
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Av: Kåggel

Jag skulle tänka mig att skicka bilder men du har dåligt internetz :(

2008-03-09 @ 15:41:17
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0