Mommy´s little monster

Jag börja slacka på detta skrivande känner jag, men d gör inget, för jag har annat för mej.
Kan ju börja med att berätta om gårdagen:
Vaknade av att min dag var förstörd, jävla bakishuvudverk, fast jag var nykter på onsdagen, så jag låg typ stilla i soffan farm till typ fem.
Efter ett tag kom Kåggan förbi med film,holy grail, jag blev lite ledsen på slutet, för det var ett världelöst slut =/
Hursomhellst så vart kvällen räddad!

Idag då? Jo, mina damer och herrar, idag så kommer flickorna. Vi ska ha lite tjejkväll å lite trall å lite mys sådär, kommer å bli kenown ju, fan vad jag älskar dom flickorna! ++ På Lisa och Emma alltså!

Mommy's little monster shoots methadrine,
Mommy's little monster had sex at 15
She left home for the streets,
She couldn't deal with all that heat.
She had fun with the boys in the band, In her eyes it will never end.
Her dad asked what happened to her face, It could have happened in any place!!!
Her eyes are a deeper blue, she likes her hair that color too.
She can even wear a dress, that doesn't mean she'll ever confess.
She's mommy's little monster DON'T TAKE HER LIFE AWAY!!!

Hittade nåra cooola bilder på Jag och Jessica, satan säjer jag bara! Vad liten jag var där, men cool som as! Gick jag sjuan eller åttan kanske?



Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0