Penisdag

Allt går penis med det jag ska göra, och just nu så gillar jag inte penisar! Jag är trött som ett svin trots att jag somnade tidigt och vaknade relativt sent idag. Virr! Jag har ont och brist på vätska.. Dricker som en tok men inget biter. Min pappa kom förbi, det var fint! Mindre fint var att han glömde en helt ny snusdosa och jag fick inte ha den.. nej jag måste spara den tills han kommer hit nästa gång=( FETGLÖM FAR!

Men jag är glad idag ialafall, för en masskonv. äger rum på msn, och alla är så söta och fina!
Just nu består mitt liv af: Underbart folk, Världlösa filmer, trötthet, sex och smärta.. Och jag bara älckar det så jävla mkt så jag vet inte vad!
image126
Dän ä najs!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0