Sjukt/sjuk

Jag tror jag är sjuk, känns som om jag har lite feber. Jag har ont osv. Men det är inte det som är det coola med det hela, nej, det coola är att jag var jättetrött redan klockan åtta igår kväll, så jag duschade och gick sen å pluggade inför naturkunskaps provet, läste igenom ett papper. Lade mej sedan för att kolla på tv men det gick verkligen inte. Min hjärna ville se detta intressanta program om koncentretionsläger, men mina ögon ville inte. Så klockan 20:55 stängde jag af deven och somnade! (Yeey!)

Vaknade dock 20 min senare av att min pissblåsa höll på att sprängas, så jag gick självklart upp å pissade. Just när jag var klar ringde Johan, och jag kände hur otrevlig jag var (Felåt!) Men vi var som båda lite käftiga mot varandra i några minuter tills vi sa att båda måste sova. Jag la på och slocknade i stort sätt direkt! Det var skönt! Sov till typ 9:10 imorse, väl utvilad.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0