Yes! Lycka!

Idag har jag varit en döktig_phlikka91! Steg upp halvtidigt och sen städade jag! Oj vad jag städade! Jag kan ju meddela att jag ska bjuda hem folk mer sällan eftersom det blir så stökigt då och jag allltid måste städa upp efter folket, plus att Pappa alltid hotar med att jag måste flytta hem om jag inte håller efter, vilket är jag förståt! Men jag är ju en ungdom.. Lite stök måste man ju få ha då, jag hittar inte annars, på riktigt!

Har inte slagit på tvn förrän nyss, å det första jag så var reklam (som vanligt).. Men denna vackra reklam visade att Sex and the city ska börja om å sändas! Fattar ni vilken lycka det är?! Har man ett satc beroende som heter duga så finns det inget bättre än att ligga som en slusk i soffan å kolla på det!..
Åh! love life!
image128


P.s! Min helg kommer att bli underbar!!!<3

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0