Pissellise jag hatar detta med rubriker!

Sötnosen ringde idag. Eller ja, han ringde igår kväll, men hörde inte mobilen eftersom den låg på ljudlös i köket, sedan rinde han halv sju imorse och då sov jag självklart så det var ju inte lätt å svara, sen så ringde han nyss och var helt skogstokig och trodde att det hade hänt nåt eftersom jag för en gångs skull inte svarade.
Undar vem fan jag ska tacka för att ha en sån underbart hängiven och omtänksam pöög?
Och vännerna? Vem ska jag tacka dem för? en miljard pusses på dem också!!

I övrigt så r jag sjukt peppad på helgen! Alla ska vara fulla och lyckliga, jag ska spy i en rännsten, dansa till skitband på invigningen, vara wild och allmänt odräglig! 

Tills Torkel blir frisk så stjäl jag bilder av henne! Ja! Det får du fakking tåla! ;)

Åkk så coola är vi!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0