Helgen var, den fanns fan!

Efter tölv helgers av nykterhet så ramlade jag in på banan igen i helgen.
Fredagen drog vill till Abbe, hängde där, drack öl, grogg och whiskey. Fulla var vi, skulle på olles, men inte fan to jag mig in där, för full. Fail.
Drog på calles istället. Helt ok. Där blev det en öl och en Jack Daniels. Träffade vännerna pojkarna, som jag inte träffat på riktigt sen.. säkert tölv år. Minnerna från fredagen är vaga, men Kåggan var chaffis och snäll.

Då jag vaknade var det kräka på min toasits, inte det mumsigaste men något man fick ta ändå. Låg i stort sett hela lördagen och ville dö. Men vi hade en överenskommelse, så det var bara upp och hoppa, drog till Elin och hängde där, såg MTV, drack öl. Sen kom folket, och ORLY!!!!!!!! (Det var jnu det som räddade kvällen!)
Folk kom och gick där. Drog på Calles väldigt sent. Försökte ta oss in på PRO, men de var ett surt par som inte ville umgås med oss. Fick skjuts hem. Borde vara glad att jag inte var på efterfesten, tror att det var lika bra så. Skulle bli konstig stämmning, eller till och med pinsamt. HÖHÖ Jag älskar det.

Nu väntar jag på att få ett skrov, sen blir det förberedelser för imorgon. FETT!

Kommentarer
Av: Elin

Du ska vara ledsen att du missade efterfesten!

2009-04-19 @ 14:17:57

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0