Kärlekskrank?

- jovisst!
Men har jag råd så åker jag över helgen. Jag längtar så äcklig mycket efter att det här är över. Och jag vet att jag kanske har mig själv att skylla, för att jag blev ihop med "fel" person. Men han är inte fel. Han är så jävla rätt!
Har fått endel kommentarer om att jag "kan få bättre". Nej det kan jag inte, för det här är det bästa! Jag har aldrig tidigare i itt liv blivit behandlad bättre. Och dessutom så är jag så kär att jag snart bajsar på mig.
Så nu vet ni det. Och om ni undrar något så spy ut det!

Annars då? jotack, hade marknadsföringsprov idag. Det kändes då inte som att det gick åt helvete, men ändå inte så superbra. Hoppas på G iaf.

Och nu plågar jag min redan trasiga mage, med en kopp kaffe. Jävla magkatarr!
Behöver snus.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0