Om kuken ändå vore en snopp

Känner mig kluven. Så tillfredställd, men ändå inte. Men det gör ingenting, för vet ni vad? halv dag imorgon och sedan är det lov. ETT HELT LOV! En vecka. Fan vad det skulle kunna behövas.

På fredag åker jag den långa vägen ner till älsk. Jag är smått nervös. Dels för bussresan, den är hemskt lång och fyfan vad jobbigt det är!! Sen så ska jag, älsk och Thomas dela lägenhet.
Jag är ju rädd för Thomas, han är tjock.. Och säkert farlig. Och ansvarslös, och läskig. Blä=/
Men det gör egentligen ingenting. Så länge jag slipper träffa Lasse.

Och efter denna helg så är det bara 3 veckor kvar innan han kommer hem. Min älskling!

Halvdag imorgon då. Pepp på lovet, pepp på livet!

Och jävla pepp på sommaren!
(Och Kåggan, du trodde att det är mitt ben jag håller i, du har rätt. Jag var vig en gång.)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0