skeva pattar!

Jag önskar saker. Att lovet var längre bland annat.
första lovhelgen var jag ner till höga kusten, farligheter. Vi gick minst en mil per dag. Jag och min kärlek. Mitt livs kärlek.
Funderar på att åka på behandligshem, bara för att. Eller så blir det kåken. Jag kan med hur man gör. Jag kan spela mulle. Det enda riktiga kåkspelet. det är fett ball. Jag  förlorade trots att jag fuskade. det betyder ju egentligen att jag suger. men det kvittar ju. (ja, jag skiter just nu i stor bokstav efter punkt. det jkänns så fett onödig då jag sitter i världens konstigaste ställning.)'
Hur som hellst så vill jag ha en hundvalp, eller nåt.

Resten av helgen spenderas med världens finaste flicks. Vet inte riktigt vad som händer, men det händer!

funderar snart på att avslöja tattoon. men inte än, fast det är snart dax.






Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0