spa shit, tips förresten?

Börjar dra nu. Ska på spa i piteå imorgon, fast sticker ill min lägenhet nu så jag kan städa så det blir fint då den nya lägenhetsinnehavaren som  förhoppningsvis blir av. Och dessutom så har jag alla krejer som man bör ha där. Så det är bara sticka å packa mer. Föökk!

Förresten så har jag piercat min läpp nu. Inte vilken läpp som hellst, untan underläppen.
Fråga mig inte varför, kände bara att det var något jag kände för att göra bara för stunden, får såna begär ibland. Vet dock inte hur lång tid det tar innan jag blir less på den. Men det ser vi.

Förresten så behöver jag tips!!! Kan någon som har hål i läppen berätta för mig om det gör ont för karln då man suger då man har piercingen inne?
Inte för att jag gör såna dumheter, jag är ju trots allt oskuld, men jag måste veta ifall älsk någon gång ska bli lycklig med mig. höhöhöhöhöhö!

Jaja, pöös & knöll och ha en bra heög!
förresten så älskar jag min sötemmis!!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0