20 m snö eller nåt sånt?

4dagar och 7h sedan jag bloggade.. Japp jag har stenkoll!

Allt känns så fint på ett deprimerande sätt.  Gick ut stenhårt på APU:n idag, superduperkuligt! Inte en enda snus mellan 9-15, bara för att ge ett gott intryck. Stått hela dagen, det känns må jag säga! Det gör ont på ett sådant skönt sätt.

Saknar Klas, måste prata. Tänk om jag råkar dö eller nåt. Jag vill göra allt med dig, uppleva och känna.
Känner att det finns nåt där. Vet inte om det är bra? Fel kan det ju inte vara iaf. Hur somhellst så borrar jag ner hela näsan i sängen, i kuddarna, i soffan.. Överallt.

Nej nu ska jag gå å kräkas, hades!

ps. fick förresten ett par spännande biljetter av Klas mamma, kommer att bli stenhårt!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0