Det blir aborter för alla!!

Nej vi ska verkligen inte ha barn, i sånna fall så skulle skitungen se ut såhär;
Det klarar jag mig utan. Jag vill ha en söt bebis. Som jag såg ut då jag var liten
 typ., höhö! Brutallina kommer fram!

i övrigt 1: Sid Vicious årsdag idag (=sepedag där allt går åt helvete!!)
i övrigt 2: Jag hatar Psykiatriker (som för övrigt är svårt att stava till!!)
i övrigt 3: Jag dör nog snart. Smärtan både fysiskt oc psykiskt tär som as, både andras och min egen. (emokidtölv men jag skiter i vilket!)
i övrigt 4: Jag har feber och jag hatar det!
i övrigt 5: Jag är hos Klas och jag älskar det! Allt är fint med detta!
iövrigt 6: Jag älskar Emms!!
i övrigt 7: Jag saknar Klas (som jag faktiskt också älskar litegrann!)


Nu loggar jag ut SLUT!

Kommentarer
Av: Mathïda the Peddo.

Haha, vars fan hittade ni den där bebben?

2009-02-03 @ 17:12:56
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Av: .shiet

Mathïda dass Pedofajl: Jag tror att det var på någon aktion för barn som blev lämnade på soptippen, kan då inte tänka mig något annat

2009-02-05 @ 01:21:28
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0