Fuck forever

Låten som spelas nu..
Känener att jag är på liggaisängenheladagenochintegöranåt-humör. Så går det då man är vaken till halv fem på morgonen, och man skyller sig själv då man har en Mamma som kommer och väcker en klockan åtta, bara för att man bett om det. Men jag måste säga att det gick bra att ta sig upp. Och jag känner mig dessutom pigg, men det är för tråkigt för att gå ut, bli kanske en långprommis sen.

Läskigaste. Jag tror att jag kanske dör snart. Skulle springa å kisselissa. Det gick inte. Benen vek sig och slutade andas typ. De ville inte dit jag ville. USCH! Kan bero på min lyckade project igår. Vi ser väl!
























Nån dag ska jag bli stor, växa upp och mogna.
Men den dagen får vänta, än så länge har jag chansen att glänsa!

ps. du är dömd!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0