Imorgon ska jag ha grejs!

så det så!


Det finns en chans vår låga slocknar, det finns en chans vi brinner ner. Men vi har tändstickor och vodka och du är värd varenda chans, du är värd allt som jag kan ge. Och jag känner din blick, även om du låtsas blunda. Jag vet att du funderar och jag vet att du undrar.
Du vill läsa mina tankar, gräva djupt i mina känslor. Vi må se ut som änglar, älskling. Men vi är bara männsikor.
Så ta mig härifrån, jag är trött på sprit och alvedon. Ta mig bort från alla dessa dar, ta min röst i form av ett telefonsamtal. Jag får cancer i mitt blod, mot vad jag har finns ingen bot, så vik en pappersbåt av mina gamla noter och skicka ut den på hjärtats flod.

allt för att jag är kär...


Minns du när du sa att du aldrig ville vakna,
om jag lämnade din sida och aldrig kom tillbaka?

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0