Knöllah?!

Hej här är jag, ett litet, litet ensamt barn som ligger vaken, långt efter bedtime, lyssnar på The Specials - A message To You Rudy. Pineapple express går tyst någonstans i bakgrunden, sneglar dit, men inte mer är 5 sek per gång. Det är för mycket annat som ska hinnas med också.

Kom mig till luleå iaf, mamma tar väl hand om mig. Fick höra en hel del spännande nyheter idag, men de är alla hemlisar! (sant, inget av det jajg hört ska ut. Det är hemlisar. Det är mellan oss.)
Emma sov hos mig de två senaste nätterna, hon är en sötnöt i sig må jag säga. Dessutom så tror jag att hon är förvirrad eftersom just innan jag skulle gå så såg jag hennes mobil sicka ut från under soffan. (WTF Emms, varför gömmer du den där? haha!) Hur som hellst Emma:

Jag lämnde din mobajl på skolan hos Linn, jag bad henne ge den till dig, om hon inte gjort det så får du skälla på henne från mig.
jag elsk dig!

Mer? Jag känner mig småkåt, knullas?
Jag saknar Klas och jag är grymt sugen på rewp!
I need exitement oh i need it bad
And its the best, i've ever had
I wanna hold you wanna hold you tight
Get teenage kicks right through the night





Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0