Om jag ändå hade en penis!

Jävälbajshelvetes!

Ja! Just nu så är jag fett nere!
Klas får ingen beviljad ledighet i helgen. Själv blev jag hemskt besviken, hade sett fram emot att träffa min älsklingsponke,  Vi hade ju till och med planerat helgen!
Jag måste uppriktigt säga att jag hatar det där stället och hade jag inte haft något samvete så lovar jag att jag skulle bränna ner hela ön!
 bläbläbläbläbläbläbläbläblä!!

Tack och lov får jag umgås med emma istället, hon är det finaste jag vet!

Nu ska jag hitta något som jag kan använda för att komma på andra tankar.. Kommer inte att gå men jag försöker så gott jag kan!

EMOLOVE!!!!!!!!!!

Kommentarer
Av: =)Emmä

jag tar hand om dig, älskar dig

2009-02-25 @ 22:20:28

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0