Hittade några bilder som jag måste berätta om!

Och bara för att jajg har tråkigt så ska jag lägga in bilder.. från 2008 typ! I oordning dessutom!

Peace and Love 08.. Finaste bilden på världens finaste
Käftsmäll 08 (eller var det 09?) Jag komemr inte ihåg så mycket, förrutom att jag hade grymt kul efteråt och att min jävla strängjävel gick av!
Här var jag och Emma 80talister. var detta invigningen då jag blev äckligt full? Kan tänkas, och jag skiter i vilket för jag ahde grymt kul iaf!
Jag blev lite överkär i någon. Och ja, bilden är egentligen för dum för att visas!
och självklart den klassiska skolavslutningsbilden på Emms, Ian och jag.
Den självklara trästocksbilden. Kunde inte undgå att uppmärksamma mig på att vi alla hade dumma hår.
Den klassiska skolavslutningskvällsbilen då simon älskade folköl tills han dog (kunde ha gjort!)
Denna bild väcker minnen. För ett år sedan var vi tölv och hände på fester där vi inte kände någon, bara för att det var spännande.
Den klassiska busaisnönlångtiskogendäringenseross bilden. Vi gjorde en judesnögubbe som var fasansfullt lik Orly.
Vi hade trots allt ett camp och det var ballt.
sepehundsomprotesterar-bilden
En lycklig lillebror fick en gitarr i Julklapp
superfjortismedvovvesomundrarvadfanjaggör-bilden
Elin gjorde en spännande tvåvåningsdrink på nyår.. med gurka i
På väg mot nya äventyr ungefär!!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0