BLÄK

Warning för ett grymt omoget och kräkigt ilnägg, känsliga läsare avråds! eller nåt...

Gårdagen var hemskt kul! Vi var 80-tal!! Utklädda och allt!! Vet ingenting av kvällen. Förrutom att jag var för full för att finnas så Simon kom och hämtade mig. Det var ju nästan livsfarlig bara att gå mellan bilen och lägenheten på fyllan, i högklackat.

Tappade mobilen i snön på vägen in så den gick i en miljard delar. Slog sedan huvudet väldigt hårt någonstans, vet inte hur det slutade med dken saken. sedan kräktes jag, Ringde mamma, pratade med henne ett tag (kändes dumt men det lät som att hon tyckte synd om mig, vilket är bra.), kräktes igen, och sedan trooor jag att pappa ringde. Han var då orolig tidigare. Gick sedan å kräktes lite mer, denna gån blod. Ringde sedan älsk och somnade till hans röst i mitt huvud, och vaknade även med ett snuttigt sms från samma människa.

Jag tänkte lite nu på morgonkvisten, Och kom fran till att jag måtse ha varit på tok för full, för i morse kräktes jag ännumer!!
Så nu har jag alltså varit coolkid och festat för första gången på grymt länge, och dagarna till nästa upptåg är många.

Åker till lule kring fyra, känns behövligt, då får jag bli ompysslad, precis vad jag behöver. Det slog mig att mammor alltid har rätt, och jag var egentligen för depp för att festa, men självklart så tror man att det löser sig.

ber även om ursäkt till Emma, Mathilda och Pålly för att jag for för tidifgt, men ni ska veta att det var nog lika bra.

Summa av kvällen: Hade grymt kul, spydde i en rännsten, fick nästan uppfylla min sk. önskan jag hade tidigare på dagen - att spendera natten i fyllecell, vilket jag nog inte vill.

Tack människor att ni finns!
 

Kommentarer
Av: Anonym

ag älsk du

2009-03-01 @ 17:16:56

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0