vad skulle hända om det var så?

ja, på ett annat sätt. Om världen var helt annars??
aajja, egentligen kunde jag inte bry mig mindre. Vet bara att jag är sugen som as! Detta får tolkas hur det vill, det är ändå inte sexuellt!

I övrigt så drömde jag om bröst inatt. Inget snuskigt med det, det var bara naturligt för oss med famstjärt att visa pattarna jämt. Eller då man var inne iallafall.
Själva drömmen var typ en "privat"mordutredning, ingen brydde sig om att vi var halvnakna. Antar att det har något med att jag såg pulp fiction igår att göra.. Hur som hellst så var det en fin dröm.














Vet inte riktigt vad som hände, vet inte när det hände, men det hände iallafall.. Och det var fett!












Nu ska här jobbas snart,  puss!

'







Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0