1-0 till mig

Nu jävlar ska det bli bättring! Okej, jag fick en tilll pencilinkur, men jag sa till quvinnan framför mig att det banne mig skulle vara den sista. Hon höll med!
Hur som hellst stegade jag in på vårdcentralen och direkt jag fick träffa läkaren sa jag typ "bajsanerdigkärringjäve jag är fortfarande sjuk, jag har fortfarande urinvägs bara det att nu har jag haft feber och igår svimmade jag tillochmed, vilket jag nästan aldrig gör!!"
Hon sa typ ojaj låtsades som om det var synd om mig. MEN hon tog urinprov, blodprov och kollade febern. Jag hade feber.
Sen blev hon tämligen ägd, de har ju tidigare ine varit så värst brydda då jag sagt
"aj jag har ont i ryggen, och på akuten sa de att det var njurarna! Och dessutom så har jag kissat blod till och från sedan i början av juni"
I dessa fall har jag bara varit en ung flicka, möjligtvis en hypokonriker.

Denna kvinna trodde på mig, inte till en början, men sen då jag lämnade urinprov. Det kom blod helt oförberett! 1-0 till mig alltså!
Jag fick sitta i ett rum och vänta, efter en stund kliver denna kvinna in och jag snabbar mig och säger:
"hoppsan, jag hade visst blod i urinet, oväntat va?!" Kärringen svarade med ett ojajajoj och sprang ut igen. Hon kom in, gav mig ett recept och sa att jag skulle ring och titta hur det blev med odlingen de skickade (andra gången nu!).
Sen skulle jag komma illbaka om en vecka och lämna ett nytt prov.

Jag vann litegrann iallafall. De tog u iallafall blodprov OCH feber. Synd att man ska behöva vara arg för att det ska hända nåt.

Nu ska klas tycka synd om mig för att jag har feber.
pöss

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0