ja, jag är världens bitterfitta, och jag älskar det verkligen!

Wow, tro det eller ej en jag är i jörn.. Hur hamnade jag här kan man undra? Jo detvar så attjag skulle åka till arvidsjaur, men jag hamnade här. Punkt slut.
Så går det till ed en vakumtrimmer.

Jag drömmer så sjuka drömmar hela tiden.natten mellan lördag och söndag så blev min så kallade storebor mördad. (Kan vara för att han blev en gammal, gammal farbror i lördags, nämligen 20.) Och nej, inget grattis härifrån. Jag är nämligen en bitterfitta. Det är upp till dig lille vän, mig gör det varken till eller från.
Jag klarar mig bra, jag och jag och jag. Och min klas, och vi andra.



Nej jag är inte bättre än såhär, jag är ju bara en lite flicka som inte förstår bättre!

Och åklagaren skulle sänka bötern från 20 000 (Nåt sånt) Till ca 3 000. Nu är det bukt på livet som gäller, nya krafttag och jag är lycklig.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0