Kör mig till doktorn eller kissa i min mun så kanske det blir bättre!

Hihi, då kom det, två kommentarer från två sötnosar=)

Hur som haver misstänker jag, min man och alla dessa förbannade sköterskor att min feber/förkylning komer från.. ja ni kan ju gissa?!
Jag vill inte äta en till pencilinkur, jag hade tänkt bli frisk bara genom att klaga. Det går nog inte. Ringde då iallafall till doktor dolittle och våldtog henne med en massa klagomål om hur dåliga de var och varför det inte är okej att behandla en liten liten flicka som ingen tycker synd om på det sättet. Jag sa att jag var fett less med andra ord. Kvinnan i luren blev självklart orolig över min stackars hälsa så hon sa att jag skulle koma klockan två, punkt slut och inga men.
Okej då får vi väl köra på det.

Fast jag vet egentligen redan vad de kommer att säga. Och de kommer bara ge mig mer penicilin. Jag kommer ju sjävklart bli imun mot det så då jag får typ en livshotande lunginflamation så kommer inte pencilinet jag får då hjälpa och jag kommer att dö. en lugn, jag ska skriva en lapp innan jag avlider där det står att alla dessa föbannade, värdelösa läkare ska betala skadestånd åt alla som kommer på min begraavning.

Om någon blir knivad idag på heimdals så r det mitt fel, pung kuk!

Förresten så är Klas dålig, han tycker inte ett dugg synd om mig, han bah "HAhAH imorse då jag for på jobbet lät det som att du gurglade snor!"
Jaha.. du gurglar då pung älskling!

Förresten så ska jag shoppa upp mina resterande pengar efter mitt läkarbesök, bara så att jag har ytröst!

Kom hit!!
pöss

Och förresten så är jag och Mathida ett snygga som Sid ich Nancy!

Kommentarer
Av: Kukenistyret

Till och med då du är arg och sjuk är du typ det sötaste som finns!

2009-07-31 @ 13:04:31
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0