Changed

Större delen av min helg har varit helt fantastisk varenda jävla dag! Bortsett då från äckeljävlajättemycket ångest som kom sköjlande över mig som en 100-meters våg. Men eftersom det mesta var bra, så försöker jag fokusera på det

Fredag: Ja, jag var bakis, jag erkänner. Men Klas kom hem, så jag var lycklig, lyckligast!

Lördag: Upp äckeltidigt, åkte till Piteå, möttes upp av Ricke och Katta. Stack sedan hem till Kattas paranteser i lillpite för den stora fiskepremiären. Jag fick ingen fisk. Katta fick en regnbågslax på kroken, men den hoppade och flög av. Pojkarna Fiskade dock mindre, de satt mest bara å hinkade öl. (och av någon konstig anledning fick jag en öl i handen och Ricke sa "HALSA!". Har egentligen inte fått den uppfattningen av honom, men jag löd ändå, snäll som jag är.) Kom hem grymt sent, lade oss ännu senare och somnade efter några omgångar fyllesex och somnade till orden "jag vill gifta mig med dig!" (Jaa, smörigt, men jag är smörig och det känns underbart)

Söndag: Som sagt, en fedt sen kväll. Upp klockan åtta. Det sög, men det var fett värt! Katta arbetar nämligen med grisar. (Här snackar vi feta, stora, farliga grisar på ca 150 kg!!!) Jag kräktes inte, fest det var nära. Jag hatar lukter, och grisodörer är inte riktigt min favorit. Men det var fantastiskt ändå, för jag fick hålla gisbäbisar (på max 5kg!).
Efter våra äckliga men fantastiska grisäventyr åkte vi till en familj som Katta känner, de hade små valpisar på 4 veckor. Jag tingade nästan en liten favorittik som bara var min, min, min! (men klas kom in och sa "ajjabajja!").

Senare på Söndagen åkte vi in till Pite, shoppade, vandrade, duschade och åt (Dock inte jag, illamåendet av grisdofter och ångest tog över). Vi sov nog allihopa en stund efter middagen och sedan fick vi något cpryck och klippte mig.. KORT! (enligt mig) och då vi likaså var på G så färgade vi och slingade det också. Lite modig jag var!

Blev sent även söndag, och eftersom karlarna skulle jobba idag så blev det fucking upp tidigt imorse. 04:30 (TÖÖP?!) Var vi på utgång. Vad fan hände med mitt sommarlov?!

Hade med mig kameran, men inte en endas bild togs!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0