hatetskärleksskit

Äöskling, jag hatar din kärlek, den värmer så mycket att jag får svårt att andas ibland. Jag är så lycklig med dig, du är ju trots allt en karl med hjärna, och jag ahr inte träffat många såna förr.

Ja! Igår var jag mänsklig och grät nästan hela kvällen. Så det märks att skolan snart är slut. Den inre stressen som legat och grott kom ut då jag slappnade av. Nu har jag ingenting kvar att göra på skolan, och det märktes.!
Jag  må säga att det var skönt, för allt kändes så bra sen.
Det var jobbigt att hålla borta Klas så jag fick sörja ifred, men han kom på mig, vilket gjorde det jobbigt. Men kärlek fick jag och det var underbart.

Så nu är jag en sån som gråter, skämmas bör jag!

Har precis varit å matat vicke också. Jag rä alltså en duktig slav!
HA! Bajs på oss också

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0