Hej hippiefan

Mewp!
Min man är på möte (duktig pojke!), själv har jag varit en duktig hemmafru &packat och haft mig. Packade till och med litegrann åt honom (toffelvarning, i know!)
Drar ut till Klas stuga, vet inte hur länge vi blir där. Det var tydligen på "obestämd tid". På måndag åker jag då iallafall till luleå och ska äntligen få den förbannade tatueringen klar! På Tisdag blir det Svanö för hela slanten, och där blir vi till fredag. Fredag-Söndag blir det packning och myspys. Åker nämligen till M-sel på måndag för jobb..typ resten av sommaren.

Tog farväl av min Brüd idag också, hon åker nämligen ner till sin alldeles egna man imorgon. (Lyckoönskningar)

PÖSS!

Kommentarer
Av: Mathïda

Jag säljer min själ för att få veta vars du fick tag i glasögonen

2009-06-19 @ 00:34:18
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Av: emmää

så ljuvlig bild tata <3

2009-06-23 @ 21:39:34

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0