På gång!

Saker och ting kommmer och då spelar det ingen roll om man vill det eller inte, speciellt inte då dodet rä är för sent.
Helgen har varit storslagen må jag säga!

Fredagen började med en roadtrip runt, runt runt i skellefteå och alla dess småbyar runt omkring,  vi hann nästan hela vägen till jörn! Sen blev det öl och film, eller Katta spelade dator, Klas var alkoholfri men jag och Ricke drack öl. Sedan hem för en lång natts sömn med en massa tokigheter.

Lördagen... Ja det var tänkt att vi skulle åka och titta på coolt nazipojkarsom om de vore ett zoo, men vi kände oss lite för gamla så vi åkte på loppis istället. Blev bara en fika där, och sen vidare in mot stan där vi lämnade våra karlar på gubbdagis medans vi storshoppade..... En ring och örhängen blev det för mig.
På kvällen hände det inte så mkt coolt. pizza. Åkte och köpte ett bilbatteri till saaben som snart är klar för mig. Tidig kväll.

Händelserik helg.. typ.
Dessutom har jag fått en högre smärttröskel än någonsin. ontontontont.

Hann förresten rösta idag!!!


Och jag är så grymt tölv!

Kommentarer
Av: Elin

Jag hoppas du röstade på kristdemokraterna, de verkar så rara. Eller moderaterna, man brukar ju få rätt fina pennor av dem :)

2009-06-07 @ 20:55:32

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0