Tack!

Ha!
Jag tror att både Richard och Klas skulle bli goda fäder. De  tjatar och tjatar om at jag ska mata min lilla pojke (Sid alltså). De borde nästan adoptera en liten knodd tillsammans, för jag tror att de i hemlighet är kära. När de är i garaget så gör de annat, precis som endel "gymmar" tillsammans.

Har gjort klart alla skolarbeten också. Känns fett bra, det betyder nästan sommarlov för min del.
Och Ians lilla kicka Bente gjorde ett grymt bra första intryck idag! Hon hälsade på sin kära och hon bjöd mig på glass. Lite kär blev jag i henne.=D

Och imorgon ska jag rösta!!! Tror jag. Vill inte skjuta upp på det mer, då blir det säkert inte av. Jag är sugen på att träna också, så vi får se vad morgondagen bjuder på, jag hoppas då på kanonväder för jag behöver solterapi.

Och Elin är förresten moderniserad! Hon har gått från att vara en väggfast telefon till en trådlös. Get well!!

Inte så mycket mer att bjuda på, tog en cykeltur med älsk tidigare, fick ovanlig god mat på Calles idag och led med Lisa.

Mer sen kanske.


meD

swenska charlek!

Och sååååhär full hade jag tänkt bli någon dag framöver

Kommentarer
Av: Elin

Jag vill bli fullare än fullast och förföra norrmän! Guleböj!

2009-06-04 @ 21:11:27

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0