åh, ät min fis!

Lina gör en Emma.


Dagens humör
: Trött, seg, Bakis?.. men klad.
Dagens önskan: åka långt, långt borta och sedan vara inne i dimman hela vistelsen
Dagens jag hatar: Smärtan som kommer från ryggen, som dessutom gör att min skalle snart sprängs.
Dagens fundering: Vad händer idag?
Dagens jag känner för:  Sovfa
Dagens smink: Det tredje
Dagens klädsel: byxorna som är för korta och för stora. BH
Dagens köp: Inte ett skit hoppas jag.
Dagens misstag: Försov mig
Dagens längtan: Klas, Klas, Klas & Emma (som precis ringde en signal, men jag har inga penisar.)
Dagens träning: Gårdagens räckte för idag.
Dagens samtalsämne: Vad fan som hände med sex, droger och rock´n´roll?
Dagens kärlek: Alf, han kommer ju idag.
Dagens väder: förjävligt.
Dagens drog: Horse någon?
Dagens jag vill inte: befinna mig
Dagens måste: skolan






ÄT MIN FIS, ÄCKELJÄVLAR!!!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0