Bilder från 80-tals party

Laddar ner Snövi och de sju dvärgarna, kände att jag helt plötsligt fick ett stort behov att se den. Tänk att det varDisneys första film, alltås långfilm, alltså "riktig".

Pappa säger att jag inte får smörja in mina ljumskar med tigerbalsma. Han sa att min framstjärt skulle gå sönder av svid. Men när älsk var hemma och vi gjorde det fula så stäckte jag mig på något konstigt sätt. MEN han är ju trots allt fortfarande impad över att jag är så vig.
Jag minns första gången. Då avbröt han helt plötsligt och sa "Alltså jävlar vad vig du är, höhöhöhlö säg att jag är en palt!"

Nu vet ni mer om mitt sexliv. Varsågod!

Fick förresten en massa bilder af Älsklingsemma från 80-tals partyt, hade tänkt att ni skulle få se dem!



Och Kommentarerna

-          kaffetajm, osminkad men ded kvällens outfit på      -      Mathildas outfit      -        Emmas outfit      -       osminkade, inte ens halvklara, grymt snygga och grymt peppade      -       Emma och Mathilda klara      -      Jag klar       -       Vi är helklara och helcooola       -      Jag och Emms, grymt arga 80-talister        -       Jag och Emms stortrivs i våra underbara outfits       -       Jag (känner mig som skrulf, pooossaarN)       -        Emma gör också en Skrulf       -       Vet inte vad som hände       -       Väl på partyt, Pål var där och har tydligen pussats med Emma, som är full som ett drägg



p.s jag vill ha en orgie med ett gäng hårdrockare!

Kommentarer
Av: mathilda

åhh, du och emma är sådana fantastiska personer!

2009-03-16 @ 17:26:44

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0