Om vi alla bara kunde få vara höga ibland

Ser dokumentär om en brud som åker till amsterdan och är ständigt hög.

Själv föredrar jag knappnålspupiller

mysmysmys.
Jag fick umgås med emma hela dagen idag. Jag var lycklig. Men det verkade dock inte som om en nära/ f.d nära vän var så glad att se oss? Jag vet inte, behöver inte veta fast jag vill.Det har ju inte hänt något? Känns så omoget så jag har inte tänkt lägga ner mer energi i det, har denna underbara flicka något på hjärtat så behver hon inte vara rädd att lätta det, vad det än är. Jag vet inte, jag blir bara ledsen över det. Känns skit, och jävligtonödigt. Som typ 4:an?
 
--AVBROTT--

--AVBROTT--

Pratade precis med älsk i ett par minuter/timmar?. Som en explosion. Han är oroloig, jag är orolig.

Frågade om en grej, vad jag skulle göra med denne. Jag var nervös över att fråga, men det kändes bättre sen. Han sa att jag skulle låta grejen vara,  att det var hans trygghet "ifall att" - mojäng. Jag sa att jag ansåg att den varsmittadmed HIV och AIDS på samma gång.
Men jag lyder.

Kommentarer
Av: Patrick

Hon som rökte var ju lite old milf! =D

2009-03-12 @ 02:16:58
URL: http://www.igoreyou.net
Av: Shiet

Patte: Njjaaa, såg du inte förra avsnittet då hon inte duschade på en månad, då är hon inte ens lite attraktiv, jag lovar.

2009-03-12 @ 02:23:27

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0