Du gamla du fria nord

Emma lyssnar på winderdäck. Det gör jag också, vcet inte varför, men det finns en fin sida av det hela. Ännu en redovisning genomförd, denna gång gympa. Fick G, bara för att våra grupp sög, vi var aldrig hela gruppen vilket resulterade i att vi var tvunga att komma på nytt hela tiden, en koreografi som skulle passa alla, bullshit! Gic åt fan men det gjorde ingenting.

Hej Mamma, jag vet inte varför du läser min blogg igen, men jag ska ändå inte cencurera, jag vågar spela alla kort öppet!

Nu ör det ännumer svenskanationella redovisningar och jag är sååå glad (blondinbella wannabe) att jag gjort mitt. (Och mamma, jag jobbar riktigt bra i skolan nu!!)
Slutar nog tidigare idag skulle jag tro, om alla redovisar snabbt. Hoppas.

Efter skolan ska jag och mannen i mitt liv (som i detta nu försöker att tända en ciggarett i ugnen) tvinga Richard att skjutsa oss till ica så vi får handla. Sen en romantisk biokväll.
Och kan ni förstå hur lycklig jag egentligen är??? Nej det tror jag inte!

Det regnar och är svinkallt, men Ian, som för övrigt är den andre mannen i mitt liv bjöd på te. Lycka.
Var hos doktorn igår för magen, fick en äcklig kapselmedicin som ser ut som något konstigt, färgigt och jävligt. Men jag ska vara tapper och knapra.
 Läkaren lovade att den inte var farlig för levern, men då jag läste biverkningarna så stog det att man kunde få problem med levern.
Och jag kommer självklart att få det bara för att jag är bög.


Så en massa skit i detta inlägg. Men jag har lust att skriva mkt. ha ett fint liv mina kära, det ska jag ha.
pöss

Såhär somrig var vår valborgs!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0