fest iquell

Jag tänkte på att jag får hjärtklappning varje gång jag drar in luft. Det -r coolt att höra hjärtat slå, man blir så yr och jag gillar det faktiskt litegrann.
I helgen hade jag tänkt supa mig redlös, nån som ska på?
Hoppas på rep också, vore lite ball. Jg hejar lite vår idé.. NÅN?!!?

Hursomhellst var jag till doktorn idag angående mina njurar. Han hade nog fått för mycket av det goda  och var helt bränd i skallen. Fick antibiotika mot dirverse bakterier och sen postade de mitt urin på odling. MITT KISS FÅR ÅKA POSTBIL (eller vad de nu åker från lassa)
Hur som haver så slutar det ju inte att göra ont bara för att jag frå lite medicin.
Kan ju låsats att det är värkmedicin så jag inta har det. Fan jag vet inte.

Allt är klart i lägenheten nu iallafall. Nu väntar jag bara på en nykel från Elina och sen är allt kirrat. Nu är jag sambo på riktigt, vilket betyder anpassning, ansvarstagande och att man ska visa respekt. Jag hatar alla dessa delar, men eftersom jag älskar Klas så är han faktisk värd ett försök.

Vad h'nde egentligen? Jag skulle aldrig bli sånhär, det var ju så lame.
Är klar med det mesta i skolan också, win!


Hursom.. Rep då.


2v, 2 dagar

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0