fis i min mun!

Har inte skrivit på tölvfty ungefär. Men det gör inget. Det har inte hänt så farligt mkt på den tiden. Klas är hemma, blir hemma till på söndag så jag får extra mkt kärlek.
Annars? Jo skola har jag, eller hade igår. Gick finfint, hände inte mkt alls. Förrutom att jag och Marre gjorde Engelska nationella prov. Gick väldigt bra må jag säga. Vet onite om det blev VG eller MVG, men det spelarinen roll, inte egentligen.

Loppanproppan är här också. Hon låg lite illa till imorse, eftersom hon hade bajsat i tvrummet fast jag var ut en halvtimma med henne innan vi gick till sängs. Snackade lite om det. Hon gör det tydligen i protest eftersom stackarn har bytt ägare till och från halva hennes liv. Och det är inte riktigt ok för hennes hjärna. Men i övrigt är hon hemskt fin. Lydig och shnell.

Skiter förresten i skolan idag. Eller kommer kanske senare, men magen är inte ok. Inte alls. jag hatar magkatarr och medecinen funkar inte, vilket betyder en gastrostopi (?) äcklepäckle.
 Bögbilden på mig och Loppan från i Julas, typ det bögigaste ever!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0