Hej detta var min natt

Hej hej!
På topp idag,trots att jag inte fick särskilt mkt sömn inatt. Gick ovh la mig halv elva någongång, Klas skulle tvärdra till Richard. Hann somna och efter en halvtimma kommer karln hem och lever om och ska prata en massa, fast han hade lovat att hålla käften (typiskt pojkar!) Jag var jättedålig och kunde varken röra mina armar eller andas ordentligt så jag blev ompysslad, fortfarande väldigt pratigt. Sedan gjorde vi något fult och då blev ju jag självklart pigg, medans han försökte hålla sig vaken, men det gick ju inte alls. Han bara snarkade jag jag frös och snurrade och sprang upp och ner ur sängen.
Jag som alltid brukar somna först borde  inte behöva ligga vaken och lyssna på Klas snarkningar. BLÄÄÄ!

Dessturom väckte han mig imorse, och skulle PUSSAS! Jag ville bajsa på honom. Somnade om och vaknade i tid. är på skolan nu, har en lärarfri affärskommunikation, och jag har gjort allt som behöver göras plus extrauppgifter.
Sen ska jag skolka lite så jag kan pussas med min man innan han far. (Ja, han är jobbig ibland, men jag älskar honom så otroligt ycket iallafall. Mitt hjärta. Min älskade pusskorv.)

Hoppas på kaffe med Emms efter lunchen. EMMA?!=)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0