hej vi är här nu!

Morsdagspressenten inhandlad. Fettball.
Åker mest troligt till luleå på lördag, vet inte om klas ska med, men jag har då bestämt att jag ska på krogen så jag bajsar i vilket!

Fick en massa snuskuppdrag idag också, inte illa. Tänkte bara försäkra er om att jag har tänkt verkställa samtliga, eftersom jag är en good girl.
Ikväll blir det en massa pluggande. Ska vara en duktig tjeja hade jag tänkt. Tänkte på någon film också, men vet ointe vilken. Tips någon?
OCH jag får inte glömma bort att skicka efter ett nytt röstkort!!!!!!11

Fucking fantastic, Sid Vicious och Nancy Spungen

Kommentarer
Av: Z

SV:

Allen är ju awesome :D

joo jag åker till lule på fredag :) ska vi dejtas? ;)

2009-05-27 @ 22:19:27
URL: http://zazzy.blogg.se/
Av: Jennie

Läckert ^^ haha :D

2009-05-29 @ 12:23:24

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0