kräääääälllllkkkk

BLÄÄ
mår inget vidare, snurrelisnurr. Typ. Men man skaa va yr, fortfarande.

Var på hundutställning med lille Affeman igår. Han blev bir och fick hp, tror jag. Väldigt bra utlåtande iaf. Han vann doc inte skiten. Vill ni veta varför? Jo för att dumskallen är för lat för att stå, så han sitter hellst ned, och då han stod som finast så såg domaren det inte. BAD.
Hur som hellst så var det ju kul att han blev bäst i rasen. Inte illa för en första gång.

Nu ska jag lägga mig ner och ha mer ångest. Hör av er om ni vill älska med mig eller liknande. (Det är alltid lätt att utnyttja en förvirradflickatölv.)

Ps. Tack för att du finns mitt Emmahjärta. Jag ska gifta mig med dig för alltid och alltid.

Kommentarer
Av: =)Emmä

ps, fan vad jag älskar dig

2009-05-11 @ 22:34:26
Av: linda

vi var också där och såg dig ;)

2009-05-12 @ 18:17:06
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda
Av: shiet

Emmis: Jag kan älska dig mer!



Linda: ohfan, varför inte hälsa?=)

2009-05-12 @ 23:42:40

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0