Lizzt

Har du:

Ett förhållande: ja
En bästa vän:Ja, hon är vacker
Haft ett seriöst förhållande: a
Blivit kär vid första ögonkastet: bögigt
Fått ditt hjärta krossat: lame
Skrikit åt en lärare:jag var tölv en gång i tiden
Kysst någon och sedan ångrat dig: Alkohol+Kyssar= BAD
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: som sagt, jag har varit tölv
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja

VAL:
Sommar eller vinter:
sommar
Sova på sida, mage eller rygg:
sidan, med en kärleksarm lindad runt mig
Kramar eller kyssar: sex

DAGENS:
Klädsel:
pyjamasbraxer och tröja
Frisyr:
sliten, försvunnen
Låt:
fuck you
Vill ha:
pengar
Saknad: Emmapemma och pussar
Köp: hemlis
Godis: blä
Attityd:
Åt helvete
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse:
Inte ok! Blödigt öga, fett sliten

FÖRSTA:
Bästa kompis:
Jospeth Karlsson
Bil:
Fattiglapp
Husdjur: Ödlor
Jobb:
camping
Riktiga kärlek: klas klättrandes i min mus?
Piercing: Läpp, och öron räknas inte

SISTA:
Personen som smsade dig:
Alexandra
Personen som du kramade:
Älsk
Personen som ringde dig: älsk
Personen som du ringde:mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Klas
Alkoholdrycken: RoséVin på en skateboard, fett romantic
Bilfärd: söndag
Filmen du såg : Pretty woman, som jag för övrigt aldrig sett hela
Gången du grät: ÅH LAME!!
¨
SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm:
JA!
Hoppa bungyjump: Ja, om någon puttade mig. Vill men vågar inte hoppa
Kalla dig själv lycklig? ja
Hellre ta bilden än vara med på den: Olika
Ljuga för någon: Master, men bara om det är ett måste

7 PLAGG DU HAR PÅ DIG:
2 sockar
pyjamas
tröja
... Vagina?

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet:
Nej, det är bara kön
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19 bastusarara
Använder du huvtröjor: ja, myspys
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Har en piercing och ska tatuera mig den fjärde så ja förhudligen
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatt
Tack för mig vad jag hatar sånahär egentligen.
Men vi gillar knifar

Kommentarer
Av: Anna

Svar: Bröllopsfotografen

2009-05-19 @ 19:49:24
URL: http://sandtrollet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0