tills jag somnar

jag ska bygga listor tills jag somnar, vet inte om jag har något humör nu så jag glider ara på, man behöver inte känna efter. Hur som hellst.. Listan:

Nämn något som gjorde dig glad igår:

"Du är min käraste ägodel".. Det var vackert
Vad gjorde du kl 08 imorse:
sov
Vad gjorde du för 15 min sedan:
försökte mig på elektronik, det gick åt helvete.
Det sista du sa högt:
Puss
Det senaste någon sa till dig:
puss
Vad har du druckit idag:
cola zero, mjölk, kaffe, mjölk
Vad var det senaste du åt:
macka
Vad var det senaste du köpte:
kaffe
Vad är det för färg på din ytterdörr:
trä, typ körsbär eller något
Vad är det för väder hos dig nu:
Jo det är natt
Godaste glassmaken:
Har fått en thing för polkagriskglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
jag tror att antingen finns kärlek eller inte bara. punkt
Sover du tungt:
ja
Drömmer du mardrömmar:
ibland
Trivs du med ditt jobb:
skolan.. inte klaga
Favoritklädsel:
nakenhet är vackert
Vad ser du om du tittar till höger:
fönster
Vad gör dig glad just nu:
att alla runt omkring mig är så vackra och underbara
Vad ska du göra härnäst:
en till lista, sen en till och sen entill.. tills jag somnar
Höger eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu:
konstig
Favoritgodis:
Är inte så jätteförtjust i dowdis
Kläder just nu:
ingenting
Sommarplaner:
knulla, vara lycklig och dricka öl
Hur många kuddar sover du med:
tre
Spelar du något instrument:
ja, potarr... och köttflöjt är ju kul att spela på.
Morgon eller nattmänniska
nattuggla
Vad är viktigast för dig:
att de i min närhet är lyckliga och snuttigbögiga
Är du kittlig:
valfritt
Snarkar du:
ingen brukar då klaga
Stjärntecken:
vädur
Äckligaste insekten:
Myror.. och sånadär nattfjärilar
Stökigt eller välstädat:
stökigt= hemtrevlig, städat= organiserat och fint

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0