hej en till!!!!

Senaste !

Låt du hörde:
 Not fair med Lily Allen. Är besatt
Film du såg:
kan vara pulp fiction
Mat du åt:
Macka
Kram:
Emms
Puss:
Emms tror jag, vi är nämligen tjera i varandra
Känslan:
puckad
Resa:
Höga kusten, förrförra helgen
Glädje:
hestkiss
Dröm:
massage
Person du träffade:
folk
Personen du pratade i telefon med:
min SAMBO (haha det låter så dumt)
Personen du fick sms av: 
Valfri
Gången du åt 7-eleven korv:
ca 2 mån sen
Gången du var utomhus:
töööp, nyss
Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Hela familjen? tölv.. väldigt länge sedan
Saken du köpte:
KAFFE!

Allmänt:
Ska bli skoj:
Att gadda sig
Ska inte bli skoj att:
vara en jävla fattiglapp hela sommaren
Sparar till:
just nu till tatueringen, sedan bara så man kan ha lita att röra sig med
Pålägg som gäller:
flänsost
Önskar att jag var bättre på:
visa känslor bättre
Dagens dryck:
cola zero.. standard
Vad saknar du:
Älsk
Tre band/artister:
 just nu är det mötley, nationalteatern och lily allen som gäller
Vad har du gjort idag:
inte mkt
Brukar du svära mycket:
jajje
Hur tidigt stiger du upp:
ihellst inte alls
Gillar du att slåss:
tölv, våld löser inga problem, men dte är kul att skojboxas
Vad ska du göra ikväll:
sova (ingen mer lista med andra ord)
Hur många timmar sover du per natt:
valfritt.
Vem är snyggast i världen:
jag gillar snoppar
Vad är det för veckodag:
tisdag?
Bästa saken som hände mig förra sommaren:
peace and love och klas
Favoritplagg i garderoben just nu
:
klänningar
Längd:
ca tölv
Vikt:

ca tölv
Byter gärna garderob med:
han... peter siepen
Byxa eller kjol:
Nu är det trots allt sommat, så kjol. (Det heter byxor, för det är två ben!)
Senast utlästa bok:
flickan som inte fick finnas
Mitt rum kan beskrivas som:
kalt& tråkigt
Mig själv med tre ord (just nu):
mysig, kär lycklig
Jag tränar:
ibland dagligen, ibland aldrig
Jag ville bli när jag var liten:
rockstar eller flygvärdinna


Nej det vart lame med listor, går och lägger mig nu, sussa sött pöspöspösspösöspspå23ehpvg-oyen

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0