Dagisåldern och fjortisåldern är nog samma sak

"Jag skulle skratta om du dog!"
"Du får inte komma på mitt kalas!"
Minns ni? Så lät det på dagis så fort man blev ovän med någon. Egentligen så är det ganska lika med åldern som är nu. Fat nu låter det mer:
"Jag ska döda dig, din fitta"
"Jag ska på en zuuupercooool fest i helgen..."(Tystnaden säger att du inte är bjuden) "Jag var på en zuuuuupeeerrcoool fest i helgen"

Haha, det är så dumt. Jag vet inte varför jag började tänka på det, men det kan ha å göra med en kissies blogg. Hon känns som en sån. En såndär zuuuppperrr cool tjej.
(Ja, det är bevisat att jag inte har så mycket till liv nu, jag läser ju trots allt kissies blogg.)

Tog en prommis med Annika för en stund sedan. Asskönt trots kylan. Nu ska jag lurva mig ner med min man och slicka hans håriga pung.. mmmmmmmmm

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0