Jälvejäv

Jag hatar att vi delar replokal med en tjuv/tjuvar. Det försvinner kablar (våra privatägda kablar), strängar spelas sönder på våra potarrer och ingen ersätter dem.
Nu är även min börs stulen, så jag måste döda någon. Fick iallafall ett nummer av han landström till en Andreas, så jag snackehan och han var jättesnäll och skulle se över vem som repade igår.
Känns ju lite bättre då, dock inte lika bra då man måste punga ut 400 spenat för ett nytt leg.

Jaja, gnäll gnäll gnäll.
Marre är förresten en sweetnose och ska skjutsa mig idag. (tack du vackra varelse!)
Och dessutom så fick jag lite sovmorgon eftersom Emma är en duktig flicka och inte sover.. Nej det var inte så jag menade, men kan inte hjälpa att det känns skönt, men självklart så hoppas jag att sessan får en bätttre dygnsrytm, för det suger att vara vaken.

Nuff said. Nu ska jag facebooka!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0