drygesnut

Pommekom!

Ja, alla denna dags pinsamheter är förhoppningsvis över. Men än är det långt bort innan dagen är slut.
Dansuppvisning iquell på kaplan klockan valfri tid.. Kom inte!

Vår dans är väl i stort sätt klar, har tränat tre gånger och det känns ändå helt ok. Började med den så kallade "koreografin" idag. Jag och brudarna jobbar effektivt!

Satt även och pratade med en dryg snut i telefon.. 1h! Eller han var inte så dryg. Mest trög faktiskt. Men shnel. Han tyckte att jag skulle spärra mitt ID-kort. Det tycker inte jag... Längre. '

Hursom. Jag tror att min mamma är arg på mig. Inte för att hon har så stor anledning till det, bara att hon tycker att jag är kall som skrattar åt svininfluensaoffer. Men jag tycker att hon är fördomsfull så det jämnar ju ut sig. Jag älskar ändå min mamma!
HÖHÖHÖHÖH!

God bajs!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0