En till, ny dag

Morgonstund har kuk i mun. Inte riktigt va?

Som jag nämde tidigare så har Klas köpt ett nytt spel. Call of Duty 2 modern warfare. Han frågade faktiskt om jag ville spela (Yes, ni läste rätt). Så jag kan ju säga att jag är fast. Fast jag är inte riktigt helt överrens med det, då någon attackerar mig eller då jag blir uppäten av hundarna så håller jag för öronen och blundar. Jag förstår inte varför ryssarna vill döda en 18årig flicka som inte ens skjuter på dem.

Nej kul är det d iallafall.

Har alltid haft facebookspelet farmville i mitt hjärta, men nu när jag inte kan bevaka min skörd så väljer jag mördarspel.

Min jävla dator också. Jävel.

RIP

Kommentarer
Av: =)Emma

Hejpa! Call of duty är grymt. Göran har din dator. Ses snart ;) Love u

2009-11-18 @ 09:45:19

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0