För att inte glömma:

Det börjar ju vara ett tag sedan jag gjorde en såndär förbannade lista. Varsågod. (Fri tolkning på allt!)


För ett år sedan:

Hur gammal - 17

Vilken klass gick du i? -  2a på thoren business school i skellhell

Vad hade du för hårfärg? -blond, fast en mörkare nyans

Hur lång var du? – 168,5cm

Vem var du kär i? – I Klas <3

Hade du någon pojk/flickvän? – Jajje!

Vad brukade du göra på fritiden?
– En massa dumheter.

Vilka umgicks du med? – Mest Emma och.. Lisa N

Hur såg du ut? - såhär:

Var allt bättre då? - Ja och nej

Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Mja, skulle väl vara kul

Har du förändrats? - JA!

 

Nu:

Hur gammal är du? -Tolv,7

Vilken klass går du i? -  3a, samma skola som för ett år sedan

Vad har du för hårfärg? – Blont

Hur lång är du?- 168,5 cm :)

Har du någon pojk/flickvän? – ja

Vad brukar du göra på fritiden?- Skjuta tjack och leka med lego

Vilka umgås du med?- De små vännerna

Hur ser du ut? – som en hest

 

Har du..

Kysst någon? – Nej.

Sovit brevid någon av samma kön? – Ja

Sovit brevid någon av motsatt kön? –nej

Slagit ner någon? – ...... spela monopol?

Ljugit för en bra vän? – Nej, sånt gillas inte. Däremot kanske jag inte berättar hela sanningar för att skydda mig själv från verkligheten.

Svikit någon?- Förhudligen, tyvärr.

Fuskat på prov/läxförhör?- ja

Blivit kallad Bögjävel- hahahhahaha hoppas det

Kallat någon Bögjävel? –ja

Druckit alkohol? – nej, jag är ju trots allt bara tolv

 

Vem:

Skrev du senast till på msn? – valfri

Kramade du senast? – Klus

Sov du hos senast? - mamma & Peter? (samboskap räknas väl inte?)

Kan du lita på till 100%? – Int NÅHn

Är den finaste personen som finns?- Marre & Emms är fina presoner

Vill du vara med just nu? -  Annika var längesedan.

Ringde dig senast? - Klas

skicka ett sms till dig senast? - Annika

Skickade du ett sms till senast? - Annika

Vad: - Topsekret

Drack du senast? - ZERO

Köpte du senast? - Snös

Gjorde du igår? - Sjukade mig

Ska du göra imorgon? - städa!!

Vill du göra just nu? - topsekret

Åt du senast? - Vem jag åt senast? Klasvätska?

Är närmast dig som är rosa? - mina glasögon

 

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu- inte!!!..!

Du har sårat nån så de börjat gråta - Haha, ja det är kul

Nån har sårat dig så du börjat gråta – Nej

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader –Ja, är i det enda just nu.

Du har haft ett förhållande som varade över ett år
-^^^^^^^^^^^^

Du har haft ett förhållande som varade över två år – ^njet

 

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra – ja

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – ja

Jag har smygit ut utan lov - ja! (Hej Jenny Burström och Nils, Lucia tölv år sen???!!)

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – nej

Jag har en hemlighet som ingen vet – ja

Jag har fuskat i ett spel – nej

Jag har struntat i ett prov – ja

 

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ja

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden –Inte längre, är en stor tjej nu som inte måste supa för att ha trevligt.

Jag kan inte svälja piller  - Kan jag visste!

Jag har tagit mediciner mot depression - Nej

Jag har anorexi och/eller bulimi - nej

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det -ja

Jag har vaknat gråtande - Ja, fedt läskigt

jag har somnat gråtande
– ja, jag var mammasjuk då jag var liten & sov hos morfar i arvidsjaur en gång. (Han påminner mig ständigt om det)

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Nej det är ju sååå kul!

Jag har sett någon dö – ja, eller han var död. Han brann

Någon nära till mig har försökt begå självmord

Någon nära till mig har begått självmord - Njet, tack och lovf


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0